Din skugga

Dagarna rinner fram med samma fart som ett träd tappar alla sina löv inför vintern.
Månaderna rusar förbi, jag blir efter, hinner inte med. Det går för fort.
Mitt liv bara springer förbi, och vinkar i förbifarten.
- Om det fortsätter med den här farten kommer jag vara död innan jag hinner blinka.


Jag är otroligt trött, och har en bokrecension jag borde skriva.
Små-orolig är jag också, för ingenting dessutom.
Känns inte helt ok att vara så här över-nervös.
Bara ge mig torsdag...

Jag orkar inte göra någonting åt varesig bokrecensioner eller annalkande prov,
det får vara.
Jag tänker ta en lång, lång - skållande het dusch,
och bara lägga mig under en filt och kolla på TV.

Toppmodel sökes - Perfekta kvinnor - SATC x 2
Ahh. Perfektion.


J, jag älskar dig med hela mitt hjärta.
Bli friiiiiisk
:(


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0