Okej, Jag vet....

FÖRLÅT.
Jag vet att min uppdatering har sugit på den senaste tiden,
men jag har verkligen haft fullt upp med annat!
Saker som kommer före bloggen.
Det är bara på sidan om, liksom, för att få avreagera mig ibland
och skriva av mig eller dela med mig av saker, eller som nu, bara som ett
roligt tidsfördriv. Så är det inget mer med det.

Hursomhelst.
Idag hade vi fotografering.
Inför vad får ni veta så fort det är 'officiellt' ;)
Något mer säger jag inte.
Efter det hade jag kör, det är exakt en månad kvar till vår julkonsert!
Mycket nice.

Jag saknar Johan.
Fastän jag träffade honom igår.
Hm.
Jag vill att klockan ska bli om åtta minuter så jag kan ringa honom :(((

Humm.
Ja. Det var väl inget mer, egentligen.
Så. Ja.

Vi hörs,
PUSS

Bilden gillar ni, jättejätte mycket.

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0