Pitt-måndag

Fyfan vad den här dagen suger.
Jag gillar det inte alls.
Fast vem gillar egentligen provläsning, blodprov, regn och att inte kunna
träffa människor man älskar när man behöver det som mest?
Sux.

Sitter och deppar till Pink's låt - I Don't Believe You,
och tycker synd om mig själv samt tackar Gud för mandariner.
Johan skulle döda mig om han visste,
och säga att jag verkligen inte har ett så svårt liv som jag själv tror.
- Stämmer.
Men jag tycker i alla fall otroligt synd om mig själv idag.
Så det så.


Bilden är grå, tråkig och från nångångförentidsedan.

Kommentarer
Postat av: Marie

TackTack ! :)

Yupp, man kan följa mig via Bloglovin' nu...

Tack för att du påminde mig om det. :D

2009-11-24 @ 18:19:25
URL: http://mwikstedt.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0