Slutsats...

- Jag ska inte fundera så mycket.
Som mamma sa, hur vi än gör och hur det än blir
kommer det lösa sig på ett bra sätt.
Och om jag en gång vet att det här går att fixa, och att det finns människor som
stöder mig igenom allt det här, vad som än händer, vad är det egentligen som
är så otroligt jätte jobbigt då?
Visst, klart att det är både läskigt och obehagligt och det är ju inget man vill göra, men ändå...
Jag är inte den första, och jag är absolut inte den sista.
Misstag händer, som min Trixie så fint sa.


Nu ska jag duscha, jätte jätte länge.
Och sedan sova.
Trots att klockan bara är lite över 10.

Imorgon är det skola,
sedan har jag extra körövning,
och efter det sticker jag till J.
Sover även över där.
På lördag byter vi troligen plats, och förflyttar oss hit istället,
och på söndag firar vi farsdag för hela slanten.

Dålig uppdatering alltså, igen.
Nu dusch.

PUSS


Bilden har inget med texten att göra, men jag gillar den.

Kommentarer
Postat av: .

Vad har hänt?

2009-11-06 @ 18:48:57

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0