Som alltid...

...så känns det 100 gånger bättre nu,
efter en stund när man har fått stressa ner sig,
fått utlopp för sin ilska och allt annat som känns fel.


Sedan sist har jag hunnit med en hel del.
Sov en timme, och vaknade upp - mirakulöst tillfrisknad från mitt überdåliga humör. Hurra!
Åkte ut med min familj för att titta på då de tände julgranen och de nya stjärnorna här i byn.
Lite julstämning fick man allt, trots att det regnade.
Sedan åkte vi hem allihop och satte igång med att lillajuls-städa hela huset.
Själv stängde jag dörren om mig och mitt, rev igång en sjukt gammal Gwen Stefani platta
och satte igång med att reda upp mitt kaos.
Nu är jag färdig, och har även hunnit med att lacka mina naglar, bara för att. Haha.
Pappa stessar runt och riggar upp ljusstakar och diverse andra grejer.
Mysigt värre.

Later!
PUSS


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0