Suck med mig.

Ibland beter jag mig som en 12 åring.
Härmed ber jag officiellt om ursäkt för de gångerna.
( Så, glöm inte det här nu, alla som någon gång
tänker hopplösa tankar om mig! )

Jag borde läsa lite hälsokunskap.
...
Åh. Plötsligt blev jag otroligt trött.
Men, hälsokunskapen måste läsas!
Nu ska jag hoppa in i duschen, för att sedan
krypa in under mitt varma täcke och läsa en liten stund.
Sedan sover jag en lång natt, genomlider en otroligt lång
och tråkig skoldag, och får efter det äntligen träffa min fina älskling
i någon timme! Jag är överlycklig.


Hörs senare!
PUSSgodnatt

Åh vad söt jag är idag.


Kommentarer
Postat av: Marie

Oj vad roligt, tackar ! :)

Jag följer också din blogg,

fast inte via Bloglovin'. :D

2009-11-24 @ 22:39:36
URL: http://mwikstedt.blogg.se/
Postat av: Marie

Jaa du, säg int annat ! xD

2009-11-26 @ 17:02:11
URL: http://mwikstedt.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0