Ja, jag har tråkigt...

1. Är du kär? - JA ♥
2. Har du snusat? - Nej. Kommer förmodligen aldrig göra det heller. Bara äckligt.
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? - Nej. Gud så onödigt.
4. Har du legat i sängen brevid en kille? - Öh. Ja? Several times.
5. Har du blivit dumpad? - Ja.
6. Har du blivit slagen allvarligt? - Nej.
7. Tar du droger? - Nej. Om inte painkillers räknas, vilket de inte gör.
9. Har du pussat en tjej? - Yah.
10. Hatar du någon? - Ohja.
11. Älskar du någon? - Ja.
12. Har några av dina vänner svikit dig? - Ja.
13. Har du djur? - Nej.
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja.
16. Gillar du orange? - ...Nej. Rätt snuskig färg.
18. Har du nån sjukdom? - Astma.
19. Har du skämt ut dej för den du gillar? - Haha. Ja.
20. Har du en gris? - Bara Trixie. Och hon är en kyckling, så nej :) <3
21. Har du en plattång? - Ja.
22. Har du en bror? - Yesbox.
23. Har du sjukt bra humor? - Duh. Såklart?
24. Är du brunett? - Nej.
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? - Aldrig gjort det. Allthough, it'd be a rather nice experience.
26. Röker du? - En polta - Mun pusut maistuu paremalle 8)
27. Har du en hund? - Neh.
28. Har du skilda föräldrar? - Nej.
29. Har du gått på simskola? - Ya,
30. Har du sagt bög till en kille? - Mm.
31. Har du sagt fitta till en tjej? - Ya. Det var dock lite obefogat.
32. Har du fuskat? - Mhmyes. Du kan inte påstå att du aldrig gjort det.
33. Har du en teve på ditt rum? - Teve? TV? Ja.
34. Har du lunar? - ...Ja. Fast vi kan låtsas som om jag INTE har det, för allas bästa.
35. Har du MSN? - En MSN-adress har jag, ja.
36. Har du en syster? - Nej.
37. Har du bruna ögon? - I wish :( Nej, tyvärr.
38. Gillar du att fota? - Jaaa.
39. Har du sett dig själv brinna? - Haha, ja.
40. Hjälper du dina vänner? - Nejdå. Jag brukar bara stå bredvid och skratta. ...Öh. Komigen. Vad är det här för iq-frågor?
41. Gillar du tacos? - Helt ok.
42. Tycker du att du är söt? - Nej. Verkligen inte.
43. Har du dansat? - Ja.
44. Har du spelat fotboll? - Bara på skoj.
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Först gjorde jag det. Sedan gjorde jag det absolut inte. Nu vet jag inte.
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Hm. Nej.
47. Har du ätit sniglar? - Nej,
48. Äger du en locktång? - Ja.
49. Gillar du att tugga tuggummi? - Jag ÄLSKAR att tugga tuggummi.
50. Borstar du tänderna varje morron och kväll? - Ja.
51. Gillar du kläder? - Yes.
52. Hatar du falska vänner? - Falska vänner är inga vänner.
53. Gillar du räkna matte? - Ibland. Dock hatar jag att lära mig all teori.
54. Älskar du någon nu? - Som aldrig förr.
55. Har du gråtit inför en vän? - Många gånger.
56. Kan du sjunga? - Alla kan sjunga. Om det låter bra eller ej är en annan sak.
57. Har du sett nån död? Ja.
58. Säger du vad du vill? - Inte alltid.
59. Svär du mycket? - För mycket.
60. Vad är ditt hela namn? - :)
61. Kan du tala spanska? - Näe.
62. Är du kortare än 1.60? - M? Cm? Dm? Mm? - Nej, det är jag nog inte.
63. Älskar du sommaren? - Ja.
64. Älskar du vintern? - Nej.
65. Har du mer än 6 par skor? - Ja.
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? - Ja.
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Yes.
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Ja.
69. Gillar du att städa? - Nej.
70. Gillar du att sova länge? - Ja.
71. Har du vart med om en olycka? - Ja.
72. Är du förvirrad? - En aning.
73. Har du mer än 6 par byxor? - Ja.
74. Har du förlorat en vän? - Ja.
75. Gillar du att shoppa? - Mm.
76. Har du varit i paris? - Nej, men hade gärna åkt dit ngt tag.
77. Gillar du ormar? - Helt söta.
78. Klarar du dej själv? - Tveksamt.
79. Har du lagat mat? - Ja.
80. Är du klantig? - Haha. Tillräckligt :(
81. Har du foppatoffler? - Yah.
82. Har du mer än 20 låtar på din data? - Ja.
83. Sminkar du dej innan skolan? - Ja.
84. Har du träffat en kändis? - Yees.
85. Har du mer än 7 par nagelack? - Jo.
86. Har du busringt? - Ja.
87. Har du skällt på din bror? - Ja.
88. Har du en vän som skiter i dig? - Kan man kalla någon som skiter i en för sin 'vän'?
89. Har du velat göra saker men vågar inte? - Ah.
90. Sover du med nått gosedjur? - Holger ftw!
91. Har du åkt  nånstans utan att du får? - Nej.
92. Vill du bara bort ibland? - Jo.
93. har du tältat? - Ja.
94. Har du bränt dig? - Otaliga gånger.
95. Har du lekt med levande ljus? - Ja.
96. Har du lekt anden i glaset? - Ja.
97. Skäms du ibland? - Mm.
98. Bor du i skåne? - Ne.
99. Gillar du hip hop/rap musik? - Inte egentligen. Fast 2pac är underbar :)
100. Är du på sista frågan nu? - Tydligen inte.
101. Är du singel? - Ja inte är jag dubbel i alla fall... Haha, nej, det är jag inte.
102. Har du åkt flygplan nån gång? - Vart försvann den sista frågan? Ja.
103. Har du kul just nu? - Nej. Hade jag suttit och gjort vad jag gör om så vore?
104. Är du blyg? - Ibland.
105. Har du svarat ärligt på alla frågor? - Jodå.
106. Vad har du ätit idag? - Strepsils och en mandarin.
107. Har du cam? - Tre.
108. Vilken film såg du senast? - Ronja Rövardotter :'D
109. Och med vem var det? - Ensam.
110. Brukar du lita på folk? -  Ja.
111. Har du blivit sviken? - Jodå.
112. Vad är din största önskan nu? - Att det ska bli imorgon. Typ.
113. Vem saknar du? -  Typ. J. Och P. Och massor med andra.
114. Vem vill du ringa just nu? - J.
115. Och varför? - För att han är bäst.
116. Hur ofta sitter du vid datorn - Oftare än jag borde.
117. Had har du gjort idag? - Sovit.
118. Vad var det senaste du köpte? - Kläder.
119. När var det? - På måndag.
120. Vilken affär var det? - Gina.
121. Hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? - Ingen aning.
122. Är utseende viktigt för dig? -  Tillräckligt.
123. Har du någon vän du litar på till 100%? - Yah.
124. När var du i skolan sist - På onsdagen.
125. Är du blond? - Jah.
126. Vill du vara blond? - M.
127. Vad ser du fram emot? - Imorgon.
128. Har du smink just nu? - Nej.
129. Vad har du för kläder just nu? - Pyamas.
130. Vart sitter du just nu? - På en stol.
131. Om du kollar till höger, vad ser du? - En hög med fotografier.
132. Vad vill du ha just nu? - Imorgon.


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0