Jag klättrar på väggarna

Jag fick en sån otrolig lust att ringa baby och bara prata om ingenting,
bara för att höra hans röst.
Så jag tar upp min telefon, trycker in 3:an, snabbuppringningen kopplas på,
och signalerna börjar gå fram, tills de plötsligt avbryts av den där äckliga
kvinnorösten som alla bara hatar.
" Kontakt med numret ni har valt fås ej
Numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä
The number you have diled can not be reached... "
osv.
Jag dog en aning.
Hans telefon har antingen dött, eller så har han stängt av den :<

Nåväl... Ska prova om en stund igen.
Får försöka klara mig tills dess, utan att bita ner mina naglar fullständigt.


PUSS

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0