Söndag

Johan har åkt hem.
Jag kom på mig själv med att vara på gränsen till att bli deprimerad.
Men nej, det är nog lite att överdriva, eftersom jag får träffa honom om mindre
än 12 h igen.
Fast i och för sig, lite tomt är det, efter att han har varit här 5 dygn i sträck och nu åkt hem...
Hursomhelst har det varit alldeles underbart att ha honom här.
Älskar dig så mycket.

Imorgon ska vi till Helsingfors.
Blev inte speciellt mycket sömn förra natten,
och imorgon blir det tidig uppstigning,
så jag ska lägga mig snart.

Aja, lär väl vara värt det iaf,
imorgon kommer bli bäst :)



Btw, JAG SAKNAR MIN TRIXIE!

Men, vi ses.
PUSShej

Kommentarer
Postat av: `ppatu

omg

jag skulle seriöst tycka att det skulle vara SKÖNT att få vara ensam en natt emellanåt.

ehe.

D:

2009-10-19 @ 13:10:16
URL: http://ppatu.blogg.se/
Postat av: `ppatu

sv: haha, NOOOT

:-----D

2009-10-19 @ 13:51:17
URL: http://ppatu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0