Söndag

Steg upp för lite över en timme sedan men sitter fortfarande
här i pyamas och lyssnar på Red Hot Chili Peppers.
Jag är fruktansvärt slö idag, skulle egentligen inte orka göra någonting alls,
men måste man så måste man.

Idag ska jag:
» Läsa på samhällslära provet jag har på onsdag
» Fira att en släkting fyller 60
+ Massvis med andra småsaker


Det näst-sistnämnda vållar dock problem.
- VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG?!
Jag har inga kläder.
Jag behöver kläder.
Jag måste komma på någonting.

Kent är min räddning.
Jag ska gå och sätta på B-sidor 95–00 CD. 1 och fundera över klädproblemet.

Later,
PUSS


Godmorgon!

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0