Torsdag

Jag står på en flygplats och väntar på känslan
En man vid en avsats, förklädd till Michael Cane
Och alla som älskat dig har hatat mig av rädlsa
För att jag ska se dem som offer vid Palace & Main

Idag är det torsdag, och näst sista dagen på praon var idag.
Så himla sorgligt :(
Efter imorgon kan jag börja toklängta efter julen...

Idag har det inte hänt så mycket.
Träffade P ett snabbt varv, och sedan var jag och kollade på vår skriba-film.
Den var väl som den var.

Imorgon blir det först prao och sen träffa Baby.
Det gillas. Stort.

Nu ska jag läsa nyaste numret av solo, och sedan duscha och lägga mig.
Mums.
:)



PUSS


Fan så söt. Not.

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0