As My Colors Fade Out You Watch Me Bleed


...vadå att det här är 3 dagen i rad nu jag har huvudvärk?!
Jag orkar inte! Det är så jävla irriterande då jag knappt kan tänka
eller öppna ögonen för att det trycker så bakom tinningarna.
Jag blir galen, det gör så ont!

( Och kom inte med några jävla huvudvärkstabletter, för jag
slutade med sådana för länge sedan! De funkar ändå inte. )

Annars då?
Helt ok onsdag.
Har grävt runt i smutsig gammal jord hela dagen i jakt på
arkeologiska fynd från 1300-1550 talet.
Hittade ett x-antal benbitar ( oklart om de är från människa
eller djur ), klumpar av bränd lera samt glasslagg.
Vad det är vet jag inte, men det var tydligen väldigt sällsynt
och intressant iaf.

Snart ska jag på kör.
Mitt huvud ropar av glädje, verkligen.
Hurra.
1 och en halv timme... 1 och en halv timme...
Suck.
Nåt annat av intresse har jag inte att berätta, förutom att jag
saknar MiLuv
Inte okej.

Men ni, vi hörs efter att jag kommit hem igen!


PUSS


FAN vad söt jag är!
Not.

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0