Beyoncé sjunger 'Halo' för cancersjuk flicka


Åh gud.
Jag såg den här viedon, och...  Fy.
Jag kan helt seriöst säga att jag grät så mina ögon blev alldeles röda.
Så fint, sött, gulligt, vackert, rörande, sorgligt...
Usch.

Alltså.
Den lilla söta tjejen i videon heter Chelsea, hon är 11 år gammal och
hon lider av leukemi. I denhär videon har Beyoncé tagit upp henne på scenen
och sjunger för henne.
Så himla fint.
Jag började gråta vid 0:48, och grät ännu mer i slutet - precis där de kramas.
Jag tycker synd om den lilla fina tjejen,
och jag älskar Beyoncé för det här.

Fler människor som hon, tack?!

Kommentarer
Postat av: `ppatu

sv: vilken sida? hur ser dom ut? GAAAAH!

2009-09-29 @ 15:33:35
URL: http://ppatu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0