" Big girls don't cry..."


Jag förbjöds nyss att lyssna på Tracy.
Bäst att lyda, man vet aldrig vad som händer annars.

Motstår nu lusten att störtgråta. Nästan i alla fall.
Men. Nej.

Helt samma, jag tänker lyssna imorgon igen.
Minsann.

Snart ska jag sova.
Jag är riktigt trött.
Försov mig dessutom imorse, vilket är ett tecken på att jag
kanske skulle behöva en aning mer sömn,
så nu blir det tandborstning och sedan sängen!

Hörs imorgon ♥

PUSS

 
Jag lämnar er med sötaste bilden någonsin.
Yoko Ono & John Lennon

Kommentarer
Postat av: `ppatu

sötaste bilden någonsin? dom ser ju helt höga ut Oo

2009-09-17 @ 14:43:43
URL: http://ppatu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0