Facebook Fredag


Mathilda åkte nyss hem, och jag blev plötsligt helt sjukt trött, haha.
Tror nog inte det blir någon hemskt sen kväll för mig ikväll.
Ögonen svider, ryggen är böjd som en pilbåge och jag gäspar stup i ett.

Jag har överdoserat Facebook idag. Jag är helt fast.
Jag tycker det är så himla kul att hitta folk där som man inte pratat med
på jätte länge, eller knappt kom ihåg att man kände! Helt ljuvligt.
Mathilda och jag roade oss med att söka upp en massa random människor,
vi hade rätt roligt åt det.

För tillfället tycker jag världen bordet veta att:
- Den som kom på facebook var smart.
- Den som kom på sängen likaså.
- Händelserika fredagar är någonting man borde hylla lite extra då man är med om sådana
- Jag saknar min baby och tänker ringa människan imorgon
- Jag är lite deprimerad för att jag inte kan måla mina naglar innan min cp-nagel återhämtat sig. Blä.
- Jag nu tänker fortsätta berätta för K att man INTE kan föra normala diskussioner med alkoholpåverkade folk.

Det var ungefär det.
Snart sova.
Uuuunderbart.

PUSS


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0