Fail again

I've seen heaven and hell
with you, I believed the lies
you said were true.
I've been trying to crawl,
I've been holdin' on,
I've been trying to be strong.

... Till saken hör nu att jag verkligen inte orkar med mig mer.
Jag har helt gett upp hoppet vad dig beträffar.
Vad som var blir aldrig igen, allt vi hade är nu glömt och begravet,
och för att vara ärlig - så bryr jag mig inte
ens mer. Det fanns en tid då jag trodde att jag inte skulle vara samma person
alls utan dig och det vi hade, men nu vet jag att jag hade fel.
Jag blev istället så mycket BÄTTRE utan dig.
Och jag gillar det.

PUSS

( nu; --> fortsätta på tidningsartikeln )

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0