FÖRLÅT!


Förlåtförlåtförlåt,
jag har uppdaterat äckligt dåligt på senaste tiden,
har haft så himla mycket annat.
På torsdag och fredag var det höstmarknad, och idag har jag
varit på filmkurs hela dagen.
Kommer vara samma sak imorgon, eftersom jag har filmkurs då också.
Fast ni får leva med det.
Uppdateringen återgår nog till det normala snart,
får vi hoppas.

Jag är sinnessjukt trött, och eftersom jag ska upp vid kl. 08:30 imorgon, finsk tid,
så ska jag nog gå och lägga mig nu. Kanske läsa en stund eller något, så man somnar ännu bättre...
Får se.
Såå, vi hörs senare.

Ha det fint!
PUSS


Bild på mig och Pät på markanden.
Photo by Emp.

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0