fuck your story...


...let's talk about ME!

Ok. Nu måste jag få gnälla.
Det är tisdag, och jag har riktigt jävla ont i huvudet.
( Johan, säg I N G E N T I N G. )
Helst av allting skulle jag bara vilja duscha i en halv evighet,
klä på min pyamas och gå och lägga mig trots att klockan bara är halv 7.

Men nej. Nu, om en halv timme ska vi åka bort.
Så istället för att sova ska jag sitta och vara social med en hög människor.
Mmmm.
Ni måste dock missförstå mig rätt, jag ÄLSKAR dedär människorna, men just nu
skulle jag helt enkelt inte orka.

Nåja, det blir nog bra, det blir nog bra...
Hörs, alla söta människor.

PUSS

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0