Godmorgon alla söta!


Huh.
Det här har nog aldrig förr hänt - att jag hunnit blogga förrän jag gått till skolan.
Ledsen att säga att det här nog aldrig heller hade hänt ifall Johan inte hade sovit över,
men ja. Nu gjorde hann det och då hann jag blogga.

Uh. Imorse när jag vaknade ville jag bara krypa tillbaka under täcket i värmen och
fortsätta sova, och det vill jag fortfarande. Rätt omöjligt dock.

Om 40 minuter ska jag bege mig till skolan och börja sådär underbart med en timme fysik,
för att sedan fortsätta med dubbel timme i samhällslära.
Mums.
Sedan har jag matematik och huslig ekeonomi och sedan får jag äääntligen gå hem.
Nej, den här dagen är väl rätt ok. Det finns värre.
Torsdagen t.ex...
Nåja, låt oss inte gå in på det.

Efter skolan åker jag till Patu, och sedan åker vi vidare på cruis med scotern ;> Hoppeligen.

Nej, nu ska jag gå och klä på mig osv, innan jag kommer för sent.


PUSS
xoxo,Iloveyou

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0