i gotta feeling

Fick order av Johan att ladda ner den.
Sagt och gjort.
Och ja, jag gillar den.
Hade fått grym fiilis och blivit grymt taggad av den i vanliga fall,
men inte nu. Inte när det är som det är.
Fick nyss veta en sak som gjorde mig mindre glad.

Fan :<
Hoppas att allting blir bra snart, jag älskar dig ♥

Annars har dagen varit helt ok.
Hade huvudvärk, men det gick om vid halva dagen.
Tur det.
Efter skolan drog jag till stan med P, och där körde vi bara runt tills vi tillslut slog oss
ner på en bänk och bara snackade.
Sedan var det kör för min del.

Imorgon ska P ut på uppdrag för min räkning.
Bara på att hoppas att allt klickar :')

Ni, vi hörs.
Hoppeligen i lite bättre stämningar då.

PUSS


 Ja, jag är jävla skabb idag. Fyfan för mig.


Kommentarer
Postat av: `ppatu

Fan :<

Hoppas att allting blir bra snart, jag älskar dig ♥



HUH? va ha hänt? :<

2009-09-10 @ 12:31:19
URL: http://ppatu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0