It Takes A Fool To Remain Sane

Åh.
Jag gillar inte tisdagar,
inte alls.
Speciellt inte tråkiga sådana.
Jag har märkt att jag är inne i en fas.
( Iaf hoppas jag det bara är en fas. )
Jag har jätte ofta tråkigt nuförtiden.
Känns helt hemskt.
Antar att jag kanske bara är ovan efter sommarlovet då det hände någonting hela tiden, vad vet jag.
Hemskt är det i alla fall.

Tror jag ska kolla på film eller något snart.
Vet inte vilken, men det blir nog bra.
Hoppas jag.

PUSS

( hur ser förresten fonten i det här inlägget ut i era skärmar?
Typ annorlunda, eller precis som den brukar? Svara gärna! )



( orkar inte bild. Sry. )


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0