KRIS!


Alla bilder från alla arbeten har försvunnit?!?!!!?!!?!??!?!?!?!?

För att inte nämna att ett av arbetena försvann helt.
FUCK.
Nu är vi in deep shit.
Fuckfuckfuck.
Vi måste få det här fixat.
Som bäst sätter vi ihop alla bilder och sätter in dem i arbetet på nytt - samt skjuta
upp presentationen.
Lärarna har debatt angående saken i dörröppningen.
Tror de ko fram till att vi ska skjuta upp visningen för högstadiet och köra på
angående lågstadiet fast en del av presentationen fattas.
Fan -så-jobbigt.
Usch.

Nå.
Vi ska försöka få det att fungera...
Mathildas och min del av arbetet verkar fungera iaf.
Tur det.

» Sushi smakar snusk «

frustrerad PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

heh tack :) fin blogg !

2009-09-04 @ 13:23:36
URL: http://sandrauu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0