Min blogg lider...

...och jag lider med den.
Okej, jag vet. Min uppdatering suger som fan just nu,
men jag har VERKLIGEN inte TID! Det finns så mycket annat som
ska göras och som går före bloggen.
Så är det bara.
Två dagar kvar av den här praoveckan
Phew. Visst har det varit kul, men det är ändå jävligt tungt i längden
att anstränga sig och bara lé och vara trevlig hela tiden osv.
På veckoslutet kommer jag heller inte hinna uppdatera eftersom
baby slaggar här från fredag till söndag.
Då blir bloggen definitvt satt åt sidan, men det är så det är.
Och jag orkar inte ens bry mig.

Jag fryser om mina fötter.
Jag är trött.
Jag har sömnbrist-snuva.
Min hy mår för tillfället jätte dåligt p.g.a. att jag har stressat och
spännt mig som en tok de senaste tre veckorna.
Huvudet är tungt, jag lovar, det trillar snart av mina axlar.
Jag har drömmt mardrömmar nu två nätter i sträck. Vart kommer det här leda?
Jag ska absolut sova nu.

PUSS fina människor, sov gott !


Okej. Bilden. Det blir inte mer random än så här.
Photo @ Pät med Ämp's kamera. Det gillar vi.


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0