Mitt livs största...


... CHOCK fick jag antagligen nyss.
Omg. Det där var ungefär lika oväntat som att jag plötsligt blir man,
men, ja. Det blir nog bra, Grattis iaf, människor :----))

Det blev ingen aikido.
Det blev skrika på Patu och terrorisera Johan istället.
Blir aikido på lördag istället, jag LOVAR.
Dyrt och heligt.

Imorgon vet jag inte vad som händer, men antagligen någonting.
Får vi hoppas. Öppen för förslag...

Nej. Min hals känns förresten inte helt ok.
Det här blir inte bra.
Jag ska dricka te.
Ja. Det ska jag minsann göra.
Frisk som fan ska jag vara imorgon, även om jag inte är sjuk nu heller,
så ska jag vara friskare än aldrig förr imorgon!
Fy.

Te → Lååång VARM dusch → Sova som en idiot ( tills jag måste gå upp igen... )

Ses.
PUSSgodnatt

 
Söt är jag i min fina aikido skjorta och munkjacka.
Not..................

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0