Nagellack och veckoslut

Hohhoo, fan vad skönt att vara hemma.
Och nu är det änligen veckoslut!
Jag har bestämt mig för att bara göra saker jag gillar, och fullständigt
skit i allting annat. Låter bra, eller hur?

Glömde btw berätta att jag hade haft kring 90 besökare igår.
Jag blev helt chockad.
Jag trodde typ ingen läste min blogg.
Och okej, NI kanske inte tycker det är mycket, och det är ju inga Kenza-siffror,
men jag tycker det är rätt mycket! Så att sånt.

Fick just en sån jävla lust att måla naglarna också.
Hm. Lite beslutsångest vad det gäller färg, bara.

Mörkt cheriserosa ↔ Korallrosa ?
Nå, vilken färg tycker ni?
Tror det blir korallrosa. Om det nu blir någonting alls.
Får se, får se.

Later!

PUSS


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0