Nej, det händer bara inte!


Vad som står högst upp på listan över saker som INTE händer i min värld
måste nog vara att jag en morgon, helt plötsligt, vaknar upp vid halv 6
och är så pigg att jag kastar av mig täcket, hoppar ur sängen, river på mig
träningskläder och sticker ut och springer 5 km. Vadå, när jag ändå hann, innan skolan började?
På samma gång gör jag läxorna vi har för imorgon; - Varför slösa tid efter skolan på det
när jag lika gärna kan göra det på morgonen?

Nej, det där lär nog aldrig hända.
Jag måste fan vara den morgontröttaste människan i världen sedan... Nej, jag vet inte.
Men svår-uppstigen, det är jag minsann.

Idag ska jag vara med min favorit Pätzi.
Sedan är det kör, och efter det ska jag hämta upp min laddare hos Johan.
Den har varit där några dagar nu.
Bäst att jag hämtar den snabbt, eftersom jag märkte igår att det inte ens är min laddare, utan pappas...

ha en jätte fin dag allihopa!
PUSS

 
Triiiixiiiiiiieeee.

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0