Nu Sitter Den Där Den Ska...


...den nya bloggdesignen!
Äntligen, säger jag bara. Så jävla skönt att den äntligen finns där.
Den förra var så ful så jag höll på att gå i bitar.

Jag säger bara: TACK PATU,
som hjälpte mig med största delen av hela alltihop ♥ ( ingen aning om vad jag skulle göra utan dig faktiskt... )
Sanningen att säga så har jag bara fixat headern och placerat dit den, samt lekt lite med kommentarsfältet. And that's it. )
Haha, men det hela verkar faktiskt redan mycket klarare. Jag ska nog klara av det själv, snart.
Snart...

Annars har idag varit en helt bra dag :)
Har varit hos Patu.
Vi körde scooter, haha.
Och Pätzi sjussade - för första gången!
Och det gick aaaaaasbra.
På tisdag blir det cruis i stan ;)

Ljuvligt värre.
Mamma har möte.
Inte ok - massor med obekanta damer och kvinnor här.
Därför jag gömmer mig inne i datorrummet. Haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: `ppatu

DU LYCKADES! headern sitter där den ska! FETTNICEE (y)

(skitsnygg är den med!!!!onenenoenee)



jaa, på tisdag blir det cruise! PEACE&LOVE, NIGGAA!

hihihahahoho. ÅSNESKRATT30000!



<3

2009-09-03 @ 19:56:40
URL: http://ppatu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0