Onsdags planer

Hej!
Sitter som bäst på elevhandledning, men vi har ingenting att göra så vi får surfa fritt.
Passade på att uppdatera här nu, eftersom jag vet att jag inte kommer att ha tid med det senare idag.

Ja.
Denhär dagen har hittills varit helt ok, vi har haft två timmer modersmål och en timme matematik.
Efter det här har vi biologi och finska och efter det får vi gå hem.
Härligt.
Eller ja, själv ska jag inte hem, utan jag ska sticka till stan och träffa Patu.
Efter det har jag kör, och efter kören ska jag hinna med att träffa Johan en stund ♥

Som ni hör så har jag rätt fullt upp idag, och kommer nog inte hinna få tag på en dator,
så uppdateringen blir dålig, men det får ni helt enkelt leva med :----))

Nu ska jag fortsätta kolla runt på facebook, samt läsa bloggar.

Hur har er onsdag varit så här långt? :)))))))

Vi hörs,
PUSS

http://www.ekengrens.nu/laromedel/ekengrens/bilder/elevhandledning.gif är tråkigt....

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0