Orka.

För första gången på flera veckor ser jag verkligen inte framemot fredagen.
Jag vet att jag är löjlig, men jag kan inte hjälpa det.
Jag HATAR verkligen att vara ensam hemma då det är mörkt ute.
Att det nu dessutom ska vara fullmåne gör inte saken mycket bättre.
Ja, som jag sa. Jag är löjlig.
Jag är 15, jag borde verkligen inte ha sådana jävla problem med att vara ensam
hemma på kvällen/natten, men det har jag.
Urgh. Fy.
Jag ska nog hitta på någonting.

Kören var helt ok.
Efter kören stack jag till J en stund eftersom min tämligen stressade moder inte
hann hämta mig direkt efter.
Där var jag bara jävla slö och låg och ''sov'' på soffan, och lyssnade inte på
en låt det tydligen var väldigt viktigt att jag skulle lyssna på.
Förlåt.
( Fast jag gjorde det faktiskt, sen, och ja, den var fin. )

Nu är jag übertrött, och ska snart gå och lägga mig.
Fastnade vid facebook bara... Sällan.

Kan bli lite dåligt med uppdatering imoron ( = fullt upp ),
precis som idag, men jag antar att ni överlever.

Nu blir det dusch och sedan sova!



PUSSgodnatt

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0