Pedo-faffa

Rubriken är ett insideskämt jag och
ett flertal vänner har,
bry er inte om den.


Så.
Idag är det en måndag.
Ahh, alla älskar vi måndagar - helt klart veckans
bästa dag. Underbart.
... Eller hur.

Men ja, how ever, så är den här måndagen lite bättre
än andra måndagar eftersom jag har prao hela den här veckan.
Jag praktiserar på en simhall. Hittills har det också gått bra,
men så har jag också bara varit där en hel dag...
Efter att jag hade slutat för dagen pratade jag med Johan i telefonen en stund.
Det hela slutade med att jag satt vid hans dator och ritade Pedo-faffor som vi skickade
till Emil. Ibland blir allting bara så fruktansvärt bra.

Jag vill ladda ner Markus Krunegård.
Tror jag ska göra det också.
LATER!

PUSS


VISST FAN ÄR DEN SNYGG?! Bild by me.

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0