Satan knows you're a poser...

... and he will show you how to do it right!

Äntligen börjar den här skiten bli någonting.
Jag har en sida nu, full med text.
Att den sedan suger, det kan vi ju bara skippa, än så länge...
På en av tidningarna sa de att de ville ha den kring 6000-7000 tecken lång,
och min ligger just nu på 2832, så det gäller att fortsätta...

Om två timmar får jag äntligen gå hem.
Ska fundera lite på den här skiten hemma,
så kanske det går lite bättre imorgon.
Suck... Mitt liv är bara sååå hårt........

PUSS

Kommentarer
Postat av: `ppatu

svar: ehe. men ja, pappa blev ju glad. du vet..

2009-09-21 @ 15:24:55
URL: http://ppatu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0