Träning, läsarantal & fortfarande oskriven uppsats

Hejsan!
Kom hem från träningen för en liten stund sedan, och ska strax gå i duschen.
Tyvärr var båda duscharna upptagna, så jag får vänta en stund, men jag lär väl överleva.
Träningen idag var helt kul, vi tränade ganska mycket ukemi, både ushiro och mae.
En annan sak vi gjorde var att vi övade att gå shicko, och sedan så hjulade vi också.
Jag trodde min tränare var knäpp när han hjulade över tatami och sa;
" Prova på det här, varsågoda. "
Ursäkta? Vi håller på med aikido, inte redskapsgymnastik?
Senare förklarade han dock att det var för att träna balans och vart man riktar sin tyngd samt hur man fördelar den.
Härligt. Det känns alltid så jävla bra efter att man har tränat, man borde hinna göra det så mycket oftare!
Jag har egentligen träning 5-6 gånger / vecka, men med allting annat så hinner jag inte det, så jag tränar 2-3 gånger / vecka :(

Uppsatsen då, som jag skrev om i det förra inlägget?
...
Jag har lyckats åstadkomma exakt 5 ord, FAN vad duktig jag är.
...Jag borde skjutas.
Efter duschen får jag verkligen ta itu med den, ordentligt!

Appropå ingenting kollade jag min läsar statistik idag, och såg till min glädje att den ökar hela tiden.
Åh vad glad jag blev :')))
Fortsätt gärna läsa och kommentera, ni gör mig jätte glad! ^^


NU äntligen lång, varm dusch!

PUSS


Mm. Fan vad färsch man känner sig efter träning...
Men vi är tappra; - Tummen upp ändå!


Kommentarer
Postat av: donia saleh

din blogg är sjukt fin, jag menar det verkligen!

2009-09-22 @ 21:20:26
URL: http://doniasaleh.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0