UNICEF runda


Tja!
Sitter som bäst i skolans datasal ( sällan ) och skriver en text om aikido.
Före det här sprang vi unicef-rundan och samlade in pengar till barnen i tanzania. Det gick rätt bra.
Just nu är jag  tämligen okoncentrerad, så det går inte så bra som ni kanske märker.
Mathildas e-mail har stärv, och jag hatar powerpoint.
Vår modersmålslärare är stressad och sur, och snart blir jag likadann.
( Och här ska man sitta ända tills man slutar vid kvart före tre... 2 h kvar dvs. )

efter skolan ska jag upp för att vänta på bussen som ska ta mig till Patu,
men före det ska Mathilda och ajg gå och köpa turkiaska p-piller!
Grejer.

Som bäst hjälper jag vår ena lärare att hitta rätt blå färg på unicef-emblemet.
Det går... haha. Nej. Vi går inte mer in på det.


Nu måste jag sluta så jag får någonting gjort.
Men ni, vi hörs!

PUSS

bild från google.

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0