Tå Ja Va Liiitin...

När jag var liten var jag dum.
Jag ville börja skolan, få tandställning
och jag tyckte sanasol var gott.

Nu vet jag bättre. Skolan suger, och du går där bara för att komma
vidare och göra det du egentligen vill med ditt liv,
tandställning är jobbigt och ivägen och sanasol är något föräldrarna
trugar i sina barn under vintern för att de ska få i sig D-vitamin.

Dagens visdomsord.
Ni borde tacka mig för att jag just erkännt att jag är dum.

Fysikprov hej, apelsin hej.
Sova, snart.

Kommentarer
Postat av: evelina

jag var med dum när jag var liten..



ville också ha tandställning (som jag fick..) och ha "prickar i pannan för det hade alla stora" (lika med finnar) (vilket jag fick...)

2010-02-02 @ 20:13:50
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0