äckel-tisdag

Idag har det inte varit någon bra dag alls.
Skolan gick helt ok,
men när jag senare kom till Johan och skulle vara där tills min Zumba skulle börja,
så började jag plötsligt frysa helt sjukt, jag fick världens huvudvärk och jag blev alldeles täppt i näsan på mindre än 5 minuter :o
Helt galet weird.
Blev helt tillfälligt förstörd av det där, och det slutade med att jag inte orkade åka på Zumba, hur jävla gärna
jag än hade velat, utan åkte hem och sov ett par timmar istället.
Det gjorde antagligen susen, för nu har jag bara lite ont i huvudet kvar (det andra har dock ersatts med halsont).

Imorgon vet jag inte hur det blir,
men jag ska nog må bra, så skola blir det iallafall!

Nu ska jag läsa lite tyska.
Eller nej. Jag läser nog hellre Stephen King.
Fast jag borde verkligen läsa tyska. Prov i övermorgon.
Men jag VILL verkligen veta vad som händer Clay, Tom & Alice...
AAH.
Lång dusch, SEDAN bestämma.


PUSS

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0