I feel it in my fingers, i feel it in my toes...

Jag fick en grym längta-efter-sommaren känsla medan jag städade,
så jag måste helt enkelt ta en liten bild, haha.
Skitfin, verkligen, men jag bjuder på den bara för att ni också ska få ta del av min sommarkänsla.

hej
(för er som inte förstod så var det alltså brillorna som var grejen)

Städning förresten.
2 timmar i rad städade jag som en galning.
Riktigt bra för att var mig alltså.
Klädskåpet, klädstolen, skrivbordet, golvet, smyckeslådan, bokhyllan... Allt.
OCH SÅ HITTADE JAG MINA MINTS!!!!
amajggaaaad. Lyckliig.
Pratade med J 23 minuter innan jag började städa, lovar, det var det som kickade igång mig.
Städade mig sen igenom hela Sunrise Ave Popgasm skivan och Per Gessles Mazarin. Lovely.
Nu lyssnar jag på Rammstein och är jättenöjd.
Blev blank 10 på hälsokunskapsprovet. Tyskan gick bra, har jag för mig.
Nu vill jag ha popcorn.
Det är fredag imoron!




Kommentarer
Postat av: jennifer

Borde också städa mitt rum, det behövs.. :)

Härlig bild! <3


Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0