The kill

...sämsta dagen på länge.
HELT allvarligt alltså.
Suger ungefär lika mycket som fisksoppa, blöta strumpor, dansbandsmusik och ont i halsen.
Skolan var iskall och hemsk (jag vill aldrig mer gå tillbaka), det var iskallt ute och jag har inte uträttat någonting vettigt (förutom att beställa biobiljetter)!
Dessutom känner jag mig jätte skabbig och äcklig.
Jag vill bara snabbspola förbi morgondagen,
så att det kan bli lördag så fort som möjligt.
Nu gnäller jag, men jag tar mig faktiskt friheten att göra det,
inte ofta jag har såhär dåliga dagar. Seriöst alltså.

Dessutom tror jag bestämt att jag håller på att få ont i halsen.
Fryser gör jag också.
Synd om mig, alltså, synd om mig.

Tror jag ska dricka varm kakao och lyssna på lite kent :(
(samt längta efter lördagen i hemlighet)


PUSS


COPYRIGHT
Copyright S.L


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0