Tisdag

Idag har det faktiskt varit en riktigt bra dag.
Trots min morgon. Försov mig värre än någonsin,
vilket resulterade i att jag på 7 minuter hade:
- Duschat
- Tvättat håret
- Klätt på mig
- Samt börjat sminka mig.

Trots den sena uppstigningen hann jag faktiskt i tid till skolan! Helt ofattbart.
Skoldagen löpte undan förvånansvärt snabbt,
och sedan väntade en skumpig bussresa till lyckan och det bästa som finns, med stort J.
D.v.s. Johan.
Där hann vi med en hel del, någon busade med katterna, medan någon spelade Castlevania från -94 (ni får gissa själv vem som gjorde vad, ni kan ju prova tre gånger...), lekte med webkameran, sov (jag älskar att sova!!!11),
tuggade melon på mer än 12 tuggor (det där är lite av en inside) osv.

Sedan blev det zumba med M:et.
Vad mer kan jag säga än att jag ÄLSKAR zumba!
Gud vad underbart det är.

Har även på senare tid duschat i hundra år och gjort lite läxor.
Är numer färdig för sängen, efter ett telefon samtal.
How great isn't that?

PUSS




Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0