Vem? Hur? Var? När?

I brist på annat tänker jag nu fylla i en lista jag hittade på www.cosmopolitan.se ,
där finns många kul listor att fylla i ifall man har tråkigt,
så jag kör på det nu.
Here we go.

På den här listan får du bara svara med ett (1!) enda ord.

1. Var är din mobiltelefon? Fickan.
2. Var är din andra hälft? (haha. det där låter ju förjävligt) Opera
3. Ditt hår? Kort
4. Din mamma? Bäst
5. Din pappa? Bäst
6. Det bästa du vet? Musik
7. Din dröm inatt? Bortglömd
8. Din dröm/ditt mål? Förändrare
9. Rummet du är i? Litet
10. Din hobby? Fotografering
11. Din skräck? Mörker
12. Var vill du vara om 6 år? Utomlands
13. Vart var du igår kväll? Hemma
14. Vad är du inte? Pojke
15. En sak du önskar dig? Macroobjektiv
16. Var du växte upp? Finland
17. Det sista du gjorde? Skrev
18. Dina kläder? Mysiga
19. Din TV? Liten
20. Ditt/dina husdjur? Obefintliga
21. Din dator? Allas
22. Ditt humör? Bra
23. Saknar någon? Ja
24. Din bil? Söt
25. Något du inte har på dig? Mankini
26. Favoritaffär? Varierande
27. Din sommar? Underbar
28. Älskar någon? Massor
29. Favoritfärg? Rosa
30. När skrattade du senast? Idag
31. När grät du senast? Igår


Haha.
Helt kul faktiskt, i brist på annat.
Har på känn att ni kan förbereda er på fler listor i framtiden... ;)


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0