Young heroes

Det är måndag.
Det borde säga en hel del.
Låt oss inte gå nåt mer in på det.

Förövrigt längtar jag efter vår.
Nu när julen är helt hundra procentigt toltat komplett ÖVER,
är jag så trött på vinter att jag kan spy.
SOL, GRÖNA VÄXTER, HUMLOR, FJÄRILAR OCH VÄRME, TACK?!

Till mina nya åsikter och principer hör nu att webcamen är en av de bästa uppfinningarna någonsin.
Jappjapp.

Jag fryser.
Jag har massvis med annalkande prov.
Johan är 'brb' på msn.
Men annars är allting helt perfekt.

Jag ska nog köpa Yoko Ono's bok där hon berättar om sin del i Beatles uppbrott.
Då den kommer ut 2015, dvs...

Nu tänker jag fortsätta kolla på bilder från igår i min kamera, hittar massvis med kul :)



PUSS


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0